En bättre dag!

publicerat i Daily life;
Idag har det varit en mycket bättre dag. Jag har varit kompis med min kropp, bara rått om mig själv och myst hela dagen.

Jag började med att ta en rejäl sovmorgon. Jag var nog inte uppe förrän vid 12-tiden. Då hade P varit vaken sen 07:30 & storbarnet dessförinnan.

P hade stekt pannkakor som jag mumsade på framför På spåret. Jag messade bästis & frågade om hon inte ville haka med ut på en promenix. Det ville hon, så vid 14-tiden gled vi ut i solen, förbi Espresso house för en vaniljlatte & så vidare på en långpromenix. Sådär härligt krispigt i luften och strålande sol. Lillebror låg så skönt i magen också, så jag kunde för en gångs skull röra mig typ obehindrat.

Väl hemma igen så unnade vi oss Donken till lunch. Så smarrigt! Därefter gick bästis hem & jag intog soffläge. Storbarnet hade sin kompis här fram till 18-tiden, sen gjorde vi kväll. Vi gosade framför TV:n, färgade en varsin rosa slinga i håret & spelade lite Sims. Hon klagade på att hon kände sig lite krasslig, så vi får väl se hur det blir imorgon bitti.

Jag & P har tittat på Kalifat. P har somnat nu, men jag bestämde mig för ett varmbad. Det brukar korta ned tiden det tar för mig att somna. Godnatt på er! Bjuder på en bild på mitt trötta face & min rosa(?) hårslinga som jag är orimligt nöjd över.


Kommentera inlägget här :