Fy farao!

publicerat i Daily life, Lillebror i magen;
Vaknade efter 01 inatt med rastlöshetskänsla i hela kroppen. Tänkte "åh NEJ, säg inte att förlossningen drar igång nu bara...". Hade smärta i mellangärdet och diarré. Tänkte att kroppen kanske tömmer tarmen som förberedelse.

Sen började jag kräkas. Magsjuka. En förbannad jävla magsjuka.

Så från 01-09 cirka så har jag inte fått behålla nånting överhuvudtaget. Därefter kunde jag börja smutta lite vätskeersättning, ni vet en tesked var femte minut ungefär.

Kräkningarna & diarrén har gjort mig alldeles öm i livmodern också. Önskar inte ens min värsta fiende att behöva vara höggravid & få magsjuka.

Nu har jag iaf sen klockan 13:30 fått behålla större mängder vätska, så det är jag otroligt tacksam för. Dock har jag feber, så det blir nog att peta i sig lite paracetamol nu...

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag ♡

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

åh fy :(

Kommentera inlägget här :