På bättringsväg

publicerat i Daily life;
Åh, idag känner jag livet i mig! Jag har knappt någon feber och magsjukesymtomen upphörde ju under gårdagen. Men fy, vad dåligt jag mådde alltså. Det är när man är riktigt sjuk som man verkligen uppskattar att vara frisk.
 
Idag är jag givetvis hemma och kurerar mig. Jag har, efter tips från en annan blogg, framkallat fotomagneter från ICA foto. Det blev 9 st magneter - samtliga från mitt & P:s bröllop. Längtar tills vi kan göra fint med dem på kylskåpet!
 
För övrigt tänker jag mig nog bara att jag får ta det så lugnt jag bara kan. Jag är fortfarande yr och svag i kroppen, så jag behöver nog all vila jag kan få nu. En kopp te & titta lite YouTube blir det nu. Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Yasmine:

Du kommer inte ångra magneterna! :) Krya på dig <3 <3 <3 Kram

Kommentera inlägget här :